Tuesday, November 29, 2011

STORY OF US : )

Assalamualaikum !

Haa , semakin hari semakin berganti dan cepat betul masa berlalu ! Dan hari-2 itu juga la yang membuat pelbagai kenangan disetiap waktu : ) waa kenapa pulak aku pandai berkata-2 nie ? Lucu ehh ~ :D hmm tak kisah lerr janji aku nak storie morie kat entry kali nie : ) btw CUTI SEM dah mula yaw ! Time utk balik kampung halaman masing-2 , begitu juga lah aku : ) tapi yang tak best nya cuti 3 weeks jak -.- gantung laa ! tapi okay la tu janji ada cuti daripada takda cuti langsung kan ? btw , sebelum cuti bermula terjadi la satu hari tu dimana aku sama si elmo jalan-2 dan hari tu jugak la kami celebrate besday boy si ewan :D sangat best sebab bagi dia surprise time bawa dia makan dekat UPPERSTAR,SURIA SABAH ! Tengah syok besday boy makan and snap picture tetiba keluar lagu HAPPY BIRTHDAY ! dan pekerja dia yg bawa kek tu :D Lucu nie :p sampai muka dia merah tahan malu ! HAHA ! sorry ewan ! : ) sangat terbaekk la masa tu , happy la ! apa-2 pun hadiah daripada aku sama si elmo DOMOKUN ! patung kesukaan kau kan ? hehe xD puas aku sama si elmo cari tau ! Bagi yang cute-2 punya : ) kawan punya pasal sanggup cari !
Nak tengok gambar-2 kami? baruu sikit . nanti entry lain aku post khas utk semua gambar kami :)

NADA MEKALONIK
(PANCASONA)

NADA MEKALONIK
(PANCASONA)

yaya shalala , nada mekalonik , fyfie fadhly
(julia ismail , pancasona , pencil warna)

yaya shalala , nada mekalonik , fyfie fadhly
(julia ismail , pancasona , pencil warna)

the best of us ! <3 :))

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.