Saturday, November 12, 2011

My heart my love

hey baby , dah lama tak update blog nie . kesian aku tengok kau . tp takpa sekarang aku mau post byk-2 kalau tgn aku mampu nak menaip panjang-2 , huhuhu :)) btw kali nie entry post aku pasal hati aku yg teramat luka agaknya dan hati orang telah cintai aku disakiti oleh aku : / hmm..al kisahh.....

Selama kami bersama jujur la aku ckp mmg tiap-2 bulan aku selalu buat dia marah,sakit hati sampai dia fed up dgn perempuan :'( okayy mmg salah aku sebab terlalu cuai . fikir tapi bodoh jugak ! <----ayat si dia ! huhuhu
hmm...dia marah aku sampai minta break :'( hati dia tidak lagi untuk aku,dia tak boleh paksa diri dia lagi,dia tai dpt tahan dgn aku lagi :'( okayy mmg aku takut sgt bila dia ungkap kata BREAK :'( aku sayangkan dia sgt-2 dan sdah terlanjur cinta :( aku tau aku sepatutnya tak layak dapatkan cinta dia.. dia tak bahagia dgn aku :( dia owez sakit hati,sedih :( dia cakap dia menyesal beri cinta dia dan dia menyesal bercinta lagi.. Aku tak dapat yakinkan dia.. dia cakap aku hanya omong kosong + selalu bg dia harapan tinggi :( aku cuba berusaha tapi dia bilang nothing to show him that i was try :'( nothing special about me :'( yeahh i know and i realize that i cant be a good lover bcoz my attitude to him :'( yaallah aku cuma dapat kuatkan semangat aku sajaa.. aku rasa dia menangis nie sebab time dia call aku , suara dia macam menangis tp tidak jugak la aku tanya.. bila kau dgr dia menangis , aku lagi tambah menangis sebab aku terlalu sakitkan hati dia sampai buat dia menangis :'( seriously aku macam orang gila yg nda tau mau buat apa sua , sekarang nie apa yg perlu aku buat aku bangkit kembali n yakinkan dia yg aku boleh bahagiakan dia.. hmm :'(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.