Tuesday, December 6, 2011

What should I do ? :/

assalamualaikum para pembaca : )


Entry kali nie aku nak cerita la kan pasal ulang tahun pujaan hati aku : ) tapi dengan ayat aku yang WHAT SHOULD I DO ? :/ nie lah aku taktau mau buat apa ow ? ntah la susah nie aku mau pikir ? Hmm yang terutama sekali pasal hadiah -.- pening kepala aku mau bagi dia apa ? --' first mau bg kasut tapi nda jadi sbb dia sudah beli . second mau bagi seluar tapi harga seluar tu RM160 ow.. third mau bagi dia jam antara G Shock atau Baby G -.- tapi mahal sangat la kan . then yang terakhir al-quran : ) orang bilang bagi al-quran lagi bagus sebab dapat pahala : ) alhamdulillah lah kan sebab tak pernah lagi orang bagi al-quran untuk kekasih dia . ramai bagi baju la seluar la kasut la or perfume kunun ROMANTIK , tapi itu terpulang pada diri sendiri ! semua orang ada pendapat masing-2 : ) okay now aku punya turn nak bagi dia present . Agak-2 aku nak bagi dia yang mana satu ? Kalau bajet banyak aku harap aku dapat belikan dia seluar yang dia idam-2 kan sangat . yeahh aku tau aku akan dapat ! even aku tau selalu omong kosong <--- Kata-2 dia pada aku , aku tak kisah atleast aku nak sangat bagi dia seluar tu . kalau tak dapat pun aku mampu bagi dia al-quran atau ntahla ? dalam fikiran aku sekarang nie seluar dan seluar dan seluar . tinggi betul hasrat aku nak belikan dia -.- aku nak bagi dia best ever birthday tapi mampu ka aku ? aku tak kaya mana pun nak buat something yang special bagai di syurga . sesiapa pun inginkan pasangannya itu bahagia . Ohh yeahh ada lagi satu barang tertinggal , aku mau bagi dia jaket : ) hopefully dia suka ! alaa jaket bundle sejaa . huhuhu :D jaket nie untuk ole-2 aku dari lahad datu :) aku akui mmg susah la rasanya nak bagi someone barang time birthday dia . kenapa ka ? apa-2 pun aku harap masa itu akan berjalan dengan lancar : ) aminnn....

KEBINGUNGAN -.-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.