Friday, October 21, 2011

kisah yang tak pasti :(

Hari nie 21/10/2011 - hmm..mau tulis apa arr ? lama sua tia updated blog nie.. mau lepas geram semua di sini boleh ka ya ? HAHA ! mesti la boleh kan sebab ini blog aku so suka hati saia la mau taip apa : ) tapi tu laa penat tgn mau menaip.. :p btw , hati aku sekarang nie rasa takut , tak sedap hati laa tak tau kenapa.. :( sedih pon ada jugak sebab kawan ada problem sama bf dia , eh bf ka ex bf ? hmm nda tau la.. kesian jugak.. aku rindu dorang yang dulu :'( mau stay sama-2 macam dulu tapi apa kan daya.. susah jugak kalau lelaki nie di bawa bincang tapi namau.. owez larikan diri dan buat muka -.- macam mana mau settle.. mau masuk campur pon tak boleh jugak sbb takut salah.. so hanya mampu mendengar luahan hati dan bagi nasihat apa yang patut... makin trauma la kalau broken heart nie.. boleh-2 aku menangis bila tgk gambar durank tyme kami stay sama-2.. kenangan yg tak dpt lupakan.. patut ka bg second chance ? kalau aku pon aku rasa macam tak patut sebab dah lukakan hati kita , senang-2 nak menyesal macam tu jak.. hurm..nie la lelaki.. susah kalau buat keputusan yang terburu-2.. memang buat keputusan tu pasti ada sebab tapi no wonder la kalau tak bagi peluang sebab dah sakit kan hati just say sorry then lets be fall again.. ishh -.- jgn samakan perasaan lelaki sama perasaan perempuan.. hati wanita terlalu kecil dan mudah menangis , tersentuh.. hmm..kalau iya pon tolong la bg penjelasan yang amat memuaskan hati... bukan dengan mendiamkan diri dan cakap TAK PERLU TAHU ! lol -.- apa la tu ? lagi menyakitkan hati jak ~ mau cakap apa-2 pun susah kalau org namau dgr nasihat... sudah dibantu masih lagi begitu... lumrah orang bercinta begini la jadinya.. satu jak mau pesan jangan menyesal dgn keputusan yg dibuat dan pikir la masak-2 duluu.. k baii ! peace (Y)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.