Sunday, October 9, 2011

Ceritera 08/10/2011 : )

Hey,bermula lagi kisah ceritera kami pada 08/10/2011 : ) its time to celebrate my best ever birthday ! aww ~
Thanks you so much my E L MO <3 ILYSM ! Muahhx ! hehehe :))  sangat best la korang kawan-2 yg join jalan ngan kami :) stay lepak dengan kami ! Firstly ingat mau jumpa my ELMO sajaa sama akai sekali mau jumpa ciwik baru akai laa..  then pada malam sebelum kami jalan kaka tanya aku yg dia mau jalan sekali.. dah kompom semua pastu esok pagi fifi pulak text aku yg dia turun kk jugak : ) sekali jumpa semua la tapi sayang fifi takda pasangan sebab ewan ada kursus.. HAHA ! tapi takpa dia sama kaka solo-2 : ) ingatkan takda lagi kawan lain yang turun , rupanya dorang sepakat ramai-2 jalan turun kk tengok wayang.. tapi aku,my elmo,akai,yaya,kaka dan fifi nda join durank sbb fifi tia bole balik lambat.. so kami pegy karaoke jak laa.. : ) memang syuk ! then lepas karaoke kami stay-2 lagi di waterfront baru sampai malam ! hahaha kilik-2 bha semua : D mengatur ayat jak kerja~ hehehe ! apa-2 pon aku sayang kamu semua laa ! dan satu hari besday aku , aku spend time dgn my elmo <3 sangat sweet tau ! *touching sekejup :p* k la nda tau mau tulis apa sudah ? K BAII ! : )) tapi sebelum tu ni gambar-2 kami ! terbaek wokk ~


candid : )

Belum ready...

semua SENYUM ! :)

errrkkkk... : D

ngeee : D

aiseyy , karaoke maree...

fifi dan kaka ^^

hehehe : D tak perlu kata apa-2

stay di waterfront : )

yeahh..inilah kami : )

kami berdua :)

ini pasangan double sweet wokk ~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.