Sunday, February 27, 2011

Kebingungan melanda

hey yaa :D

Dah sekian lama nye aku tak bukak blog nie then terdetik pula hati aku utk menulis sesuatu kat sini..
bukan ape sbb aku tade idea nak share kat blog.. haha :D baru hari nie lak rajin aku datang dan duduk menghadap komputer nie sampai tangan aku da penat menaip keyboard tak lupe juga otak aku yg kecik nie da bingung nak fikirkan sesuatu.. herm..hidup aku yang membosankan hny tau makan tido kemas uma cuci pinggan ! arghh..boleh buat aku tension kalau cmnie terus.. dwet turun drpd langit xpe gak.. enjoy hidup yg free cmnie.. tapi tapi dwet saku aku pon da kosong di sebabkan beli RELOAD utk bergayut atau sms dgn si beruk aku ! kalau korang jadi aku,korang akan rasa cmne aku rase tak ? haha ! kisah hidup yang tak menarik utk diceritakan.. :)

Sudah penat buka youtube dengar lagu sane sini berulang2 kali nye , aku terus click new tab utk online facebook aku lak.. approve kawan2 yang tak dikenali dan balas membalas wall yang cerite nta ape pun aku tatau.. menunggu panggilan drpd aunty utk aku bersiap2 interview  job kat sini sampai ke petang tade juga.. knp hidup nie boring gelaa ?

Boleh aku jadi macam gambar bawah nie ? Dan jawapan aku ye ! sudah terjadi pon !
Menangis macam orang gila yang tersangat upset..

ATAU

Melepaskan belon-belon yang aku anggap sebagai masalah dalam kehidupan aku ke langit tanda kebebasan,kebahagiaan,keriangan...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.