Sunday, February 20, 2011

헛소리 !!

BENCI ! BENCI ! BENCI !
Story pasal budak2 laki kg aku yang otak semua tak betul ! act,bkn smua stgh jea..
waktu : 5.00 petang
Budak A : jom jumpa.. please..please..
Aku : insyaallah..jumpa la sekarang..
Budak A : malas la jumpa.. kita jumpa di kg je okay !
Aku : insyaallah sbb mama aku tetibe call ajak kua...

waktu : 8.00 malam
Budak A : (call me and i answer it) , kat mane? jom la jumpa..
Aku : kat uma la.. mls la.. penat...
Budak A : sudah lah kalau tanak jumpa ! layan la boy2 lain !! wat sakit aty je..
Aku : kau punya hal la !! jgn contact and text aku lagi !!!

waktu : 10.40 pagi
Budak P : (text me,member A) damn,suck !
Aku : wth are you talking about?? are you sick??
Budak P : ya im sick bcoz im really love you.. apa koe ckp bangang? xley bhse malay ke? kalau nak maki jgn ckp english !
Aku : aku mls nak gaduh ngn koe so ske aty koe la nk ckp pe punn..
Budak P : bodonya kau ! knp tak reply?? puki laa !! koe pompuan yg x hrgai cinta seseorg yg sgt cintakan kau !! koe mmg bodoh !!
Aku : knp plak aku bodoh?? aku tak terhegeh2 la nak dptkan cinta die !! aku da ade boyfie so for what i must love him?? you should talk to him and speak who wrong actually?!!
Budak P : koe ckp ape je koe tetap bodo sbb sia2kan cinta die !! bodoh !!!
Aku : whatever !!!
Budak P : sudah la!! kau tetap bodoh !!!


how many he tell me 'bodoh' ??  많이 피워서 바보같은 새꺄! 그는 !!! 
agak syial mulut die !! tetibe marah aku cam taik jea ohh !! ptong la lancau kau babi setan !!!
      

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.