Tuesday, February 1, 2011

kawan yang DISAYANGI

Kawan aku yang paling disayangi :) nama die  NUR SYAIDINATUL AISYAH , tapi org gelar die ann eilysia , same umo ngn aku dan sorg yg taat agama dan ibu bapa die , kami dah lama brkwn sejak sekolah rendah lagi sampai la sekarang even ktowg terpisah tetap berkawan sampai bile2.. saling mengenali diri masing2 dan tak pernah akan terpisah even jauh pon owez dekat dihati :)


 Ini SYIRA AZMAN , same umo gak ngn aku , die sorg yang sangat manis dan tembam.. hahaha :D  wlupon kami brkawan baru 4 tahun tapi kami mmg akrab.. die seorang yang periang dan suke wat aku ketawa.. hehehe.. :) aku sayang kau syira !


 Nama dia nie pula SUE , same umo gak.. die nie seorang yg periang,ske ketawa,ske berSTORY MORIE.. hahaha :D lepak dgn kalau tak gelak tak sah.. ade je topik kelakar die.. tak kering GUSI ! tapi hati die baik , ske tolong aku kalau aku ngah susah.. thx byk2 yee SUE :)


 Dia nie pula adeq kepada BOYFIE aku.. nama dia AMY , umo tayah tau la.. hahaha :D die seorang yg manis juga , lembut je bila kuar suara die yg kartun tuh mmg kelakar.. die la tempat aku pasang spy.. hahaha.. :D pape pon bile kenal ngn die bole ngam ngn kepala aku.. hehe.. sygs kau amy <3


 Dia nie mmg suke wat aku geram.. selalu nak bahan aku.. tapi aku ske kwn dgn die.. die seorang yang ske wat lawak,baik tapi ade jahat juga (hehehe) , ske tolong kwn kalau ade mslh.. die lah teman aku yg satu2 nya lelaki yg memahami aku.. thx a lot ARIEN ADEQ :)

2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.