Tuesday, March 15, 2011

this story make me cry :'(

Pada mula nya aku ingat story nie tak besh sebab kisah tentang LOVED ! aku rasa cerita nie mcm ntah pape jea.. yee..aku tahu filem nie da lama and aku tau jugak aku ketinggalan yang dah berabad kan kan ? hahaha :D tapi ADE AKU KISAH?? sambung pada cerita nie okay , hurm..baru hari nie aku tengok filem nie kat youtube lah semestinya.. lau nak beli cd dia memang tak mungkin sebab aku nie pemalas sikit bab2 nak cari. mencari nie.. hehehe :D first aku tgk biasa jelah tak de lah tahap nak emo da en.. bila part dowang dah jadi PASANGAN ROMANTIK la katakan.. perghh..sumpah doe aku dah mula tahap JIWANG KARAT bhai.. hahahaa :D mula lah aku berEMO dengan air mata yang bergenang dan tak sabar nak menitis , mengalir dan akhir nya jatuh juga ke pipi.. huhuhu... aku tatao nape tetiba lak dengan perasaan aku yang sebak gelaa sampai teringatkan seseorang yang telah aku cintai dan sayangi , terkenangkan memory yang indah ( jiwang? ye ! aku tahu ) hahaha :D nak tahu sape?? private lah nak tau gak ? tak payah la.. hehee...
Isshh..byk plak aku membebel nie.. sampai otak aku da buntu.. okay la.. lain hari lagi aku story morie..
assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.