Wednesday, March 9, 2011

boleh aku MENJERIT ??

Entry kali nie tentang perasaan aku yang nak MENJERIT !!!! 
pada pagi yang biasa nie aku nak cerita la pasal kisah yang wat aku GERAM gila dengan topik AKU,MAK,ATOK !! aku rasa macam nak menangis jea.. boleh aku nanges tak ? (perghh..jiwa kacau lak)

Aku : mak,kawan aku kan dah buat lesen kete ngan moto tau.. LULUS pulak tuh.. (dengan harapan supaya mak aku nie pun rasa la ape yang aku rasa) hahaha :D AGAK KEJAM tak aku?? yee..aku tau aku kejam kan kan ? sekali sekala... bila lagi.. hehehe...
Mak : ouhh iyaka...berapa la sekali dua tuh ? (yess..aku berjaya buat mak aku rasa kesian kat aku) :D
Atok : ouhh...xpala.. sabar lah.. (aku nak sabar?pergh..da bape bulan aku tanam anggur je nie tau !)
Atok : tak payah la balik rawang , kerja la kat sini , ada gak duit kau dapat nanti.. result tuh suruh cikgu yang kirim kat sabah... (dan aku pon jawab TAK MAU !!!!!)

aku rasa tertekan sangat :'( aku nak jugak macam kawan2 aku yang lain amek sendiri and rasa result tuh kua.. takkan aku je yang tak amek kan kan.. tunggu surat layang then buka apa isi dalam tuh ? ouhh..tidakk !! sedih kud perasaan aku nie bila dengar atok aku ckp camto :'( ops ! jiwang da kuar.. stop stop ! dah jangan jiwang kat dalam blog nie.. okay, balik pada cerita aku , hurm..aku rasa aku perlukan tempat untuk tenangkan otak aku yang dah full nie dan buang jauh2 ! sesiapa boleh TOLONG ???

nak tau tak hati saia sekarang nie sakit macam gambar diatas !

menangis dan sedih macam gambar diatas nie jugak ! :'(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.