Wednesday, January 4, 2012

1.1.2012 : )

ASSALAMUALAIKUM : )

Ceritera 1.1.2012 : ) , tentang apa ? dimana ? Walaupun dah lewat untuk aku bercerita tapi takpa la kan , atleast ada juga story yang aku nak share ! hehehe xD okay entry kali nie pasal celebrate besday boy yang kedua di MCD api-api , kota kinabalu , sabah ! bangas sudah besday dia baru sambut bagi kek ! HAHA ! tapi takpa , janji semua gembira : ) Yang pergi pun dalam 6 orang sejaa iaitu aku , my ELMO , kakak fifi sama boy dia , fifi dan ewan : ) sambut secara sedang-2 saja . Cerita pasal kek , kek yang aku bagi dia ialah kek BLACKFOREST : ) nyum-3 ! sedap ouh ! banyak sangat sampai bawa balik rumah ! hahaha :D aishh , all day spendtime with him ! aww~ rindu eh ! :') btw aku ada serta kan gambar sekali . Boleh tengok dekat bawah nie! I LOVE YOU SO MUCH ! MOHD FIKRI BIN TASSAKA !  <3 : )

First celebrate ! : )

Second celebrate ! : )

Cake Blackforest ! <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.